torstai 23. tammikuuta 2014

Blogi perustettu!

Höyrynakki, tuo huoltoasemien ikisuosikki. Saattaa tulla joillekin pettymyksenä, mutta tässä blogissa ei juurikaan pureuduta huoltoasemien ruokatarjontaan, vaan blogin tarkoituksena on toimia omana reseptimuistiona ja ruokamuistojen haikailukokoelmana.

Omat kokkailut jatkuvat luultavasti edelleenkin vaihtelevalla menestyksellä ja blogiin varmaan päätyy sellaistakin, mistä ei ehkä ainakaan omaa lempiruokaa tule (tämä muistutuksena itselle, että ei ole välttämättä kaikki ruoat parhaita täällä, vaan voi olla joukossa vaikka semmoinen mitä ei ehkä kolmatta kertaa kannata tehdä. (muista merkitä ne esim. pääkallo tai muulla kuvaavalla merkillä. toim.huom.)).

No joka tapauksessa, tästä se kai sitten lähtee. Loppu on lukijan vastuulla (myös tämä muistutuksena itselle. toim. huom.)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti